fredag 16 mars 2018

Vårstädning...

Någon mer som blir sugen på att städa när solen lyser?

Den där solen är efterlängtad men när det lyser in genom fönstret upptäcker man alla fläckar och vartenda litet dammkorn.....

Så idag började jag dagen med långpromenad med goaste hunden, långfrukost med stackars dottern som har rejält ont idag och sedan blir det STÄDNING!


Jag använder ett allrengöringsmedel från min egna butik. Gillar det då det är otroligt drygt, löser upp det mesta och är skonsamt både mot miljön och mot ytorna, inga repor! Att det också funkar som tvättmedel är pricken över i:et. Aloe veran gör att det verkar mjukgörande så jag behöver inget mjukmedel i tvätten och händerna skonas vid städning.

Forever Living Products Scandinavia ABs foto.

Nu kör vi igång dagen!

Ha en underbar fredag!

9 kommentarer:

  1. Jodå, jag har varit sugen på att vårstäda långt innan solen började synas här. I ett par veckor nu har jag rensat och städat grundligt. Och nu när det soligt här och jag har det rent och fint. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gud så skönt!!Då kan du bara njuta av vårsolen och ett välstädat hem!!

      Radera
  2. Jaa, känner verkligen ett behov av en riktig vårstädning! Putsa fönster, dammsuga och våttorka golven, haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag då :) Skulle behöva lite extra ledighet för det känner jag :)

      Radera
  3. Så härligt med en långpromenad :D

    SvaraRadera
  4. Vad skönt med en lång promenad (medvetet särskrivet)❣�� Jag skulle också behöva en sådan vid sidan av all städning hemma. Min syster är i full fart med sin vårstädning också ^.<

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lång promenader är riktigt skönt, bra sätt att rensa huvudet!

      Radera
  5. Haha, japp. Förstår känslan Helt. 😁 Spciellt när solen skiner på fönstren och man ser all smuts som är på rutorna 😱 Herregud.. såg det för första gången imorse faktiskt. Dröjer nog INTE länge innan jag tar tag i det! 😅

    SvaraRadera