fredag 9 mars 2018

Kontraster...

Under dagen äter jag lunch i Bamba och på kvällen lyssnar jag till framgångsrika kollegor i fantastisk slottsmiljö....

Christina Fletchers foto.
Villa Korndal även kallat slottet är från 1800 talet och såå vackert!






















Det jag tycker allra mest om med alla mina olika arbeten är variationen. Variation i arbetsuppgifter, människorna jag möter och miljöerna jag vistas i. Det sätter verkligen guldkant på tillvaron och jag tror att det också gör att jag inte tycker det blir tråkigt, jag hinner liksom inte ha tråkigt...


Det är jag med glasögonen!


Det här kortet är från en resa vi gjorde till London. Forever hade stort event och det blev verkligen ett minne för livet. Mina Forever kollegor är galet roliga och positiva människor. Det måste man nog vara om man driver något eget, både lite galen och otroligt positiv. För det finns liksom inget att skylla på. Det är upp till dig om det blir business eller inte. Undebart!!










Vad är det bästa med ditt jobb??

4 kommentarer:

  1. Så inspirerande inlägg och vad härligt med föredrag i slottsmiljö! Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Hoppas helgen vart bra och att veckan som kommer blir toppen!

      Radera
  2. Åh, vad underbart att få vistas i slottsmiljöer för jobbets skull❣�� Jag blir ju avundsjuk ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är riktigt fina lokaler att ha utbildning i och på sommaren har vi världens sommarfest här, riktigt nice!! Ha en härlig vecka!

      Radera