torsdag 8 mars 2018

Måltidsersättning...

Måste erkänna att jag har alltid varit emot allt vad pulver heter men...
jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig!

Nu är det snart 3 år sedan (eller är det mer??) som jag tog tag i både kost och träning med hjälp av Forevers livsstilsboxar. Jag tappade 10 kg och fick en mycket sundare livsstil. En livsstil som jag har kunnat behålla. Jag tränar regelbundet och äter hälsosamt, för det mesta ska tilläggas för visst händer det att jag slarvar..
10 kg gör en hel del 

Jag tycker det är viktigt att äta en bra och varierad kost, försöker undvika socker, bröd och mjölk. Annars äter jag det mesta.

När jag är på språng eller jag vet att det blir tight med lunch tar jag Forevers måltidsersättning. Den finns både i choklad och vanilj. Vanilj är helt klart godast att göra smoothie på och chokladen är bäst som den är. Jag blandar dom med kokosmjölk och då innehållet är bra vet jag att jag kommer stå mig och inte falla i frestelse för onyttigheter då hungern sätter in.

Forevers proteinpulver är sojabaserat och givetvis inte genmanipulerat. Det innehåller både mineraler och vitaminer vilket gör att den är ett bra komplement.

Bildresultat för forever living ultra vaniljBildresultat för forever living ultra vanilj
Kika in i min webshop för att läsa mer om proteinpulvret...  Klicka här!!



Mitt favorit recept är helt klar att blanda med osötad kokosmjölk, hallon och apelsin men en kollega till mig gör dom mest fantastiska smoothiesarna med både avocado, spenat och andra nyttigheter blandat med proteinpulvret.
Måste testas ser helt sagolikt gott ut!

Tintin's Aloe Vera - Forevers foto.
   Bilden har jag lånat av min kollega Tintin








5 kommentarer:

  1. Älskar smoothie! Såg verkligen gott ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst är det gott och dom går att göra riktigt nyttiga och mättande!

      Radera
  2. Åh de proteinet borde jag köpa! Ska kolla upp de. Tack för tipset :)

    SvaraRadera