lördag 12 augusti 2017

Min frukost...

är inte längre vad den än gång varit, smörgåsar med goda pålägg och mjölk i mängder
 är ett minne blott. 

För cirka 3 år sedan lanserade Forever, företaget jag är återförsäljare för, nya livsstilsboxar. Det var C9, F1 och F2. Lät ungefär som Bananer i pyjamas och jag var väldigt väldigt skeptisk. Bantning och dieter har aldrig varit någon för mig. Jag trodde och tror fortfarande på bra, balanserad kost och träning. Problemet va bara att det funkade inte, bekvämlighetskilona satt hårt.
Idag heter boxarna C9, F15 och Vital 5, klicka bara på länkarna för att läsa mer...


Jag bestämde mig för att testa boxarna och skulle jag nu testa skulle det inte vara halvhjärtat.
 All in!!
 Resultatet blev över förväntan och det bästa av allt hållbart!

Jag skaffade mig nya goda vanor både vad gäller mat och träning!

Nu har jag ätit i stort sett samma frukost i 3 års tid och den får mig att må såå bra!

 Den är inte bara nyttig den är god också. 

Aloe vera hutten är det enda som egentligen finns kvar från mina gamla vanor.
 Idag äter jag ägg, naturell yoghurt med olika frön och nötter toppat med lite honung. 
Det är pumpafrön, solrosfrön, chia, valnötter, goijibär med mera. Allt inköpt på den lokala torgmarknaden av en trevlig engelsman som säljer ekologiskt.

Semestern har dock gjort mig lite slarvig, känns det igen? 
Helt plötsligt kom jag på mig med att mumsa frallor med marmelad och ost, en gammal favorit. 
Hur blev det så??

Nu är det bara att ta sig tillbaka till det som kroppen mår allra bäst av och det känns skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar