lördag 18 februari 2017

Horse Show...

närmar sig och jag har verkligen laddat med produkter!

Detta blir min allra första gång på Horse Show mässan och det ska bli jätteroligt! Vi är tre kollegor som står i vår monter och jag har jobbat ihop med båda förut så det kommer gå strålande. Ser fram emot att fixa iordning, möta kunder och säkerligen hinner jag slinka iväg och titta både på hästar och allt annat roligt som säljs.

Som liten var jag ganska så intresserad av hästar. I ärlighetens namn så var det nog mest mina vänner som älskade hästar och jag hängde med mest för att umgås med vännerna. Idag är det min svägerska som står för hästeriet och hon köper produkter av mig för att använda på sina fyrbenta vänner i stallet. Mest använder hon First eller Veterinary som hon sprayar i svansroten för att lindra klåda men även om det finns småsår. 

Hemma har vi en liten kanin. Hon får också testa mina produkter. Propolis är toppen för torra små tassar, det gäller ju såklart även oss människor. Den innehåller inget vatten utan vårdande aloe vera och proplis som kommer från våra flitiga små bin.

Ska bli spännande och se vilka produkter som går mest under Horse Show, får bli en uppdatering nästa vecka.

Kanske ses vi där?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar