måndag 15 september 2014

Nöjd till 100%

Är det verkligen möjligt?

Kan jag som säljare lova att du som kund kommer bli nöjd till 100%?

Nja kanske inte riktigt men jag lovar att göra mitt bästa!

När jag blev återförsäljare för fyra år sedan var vår kundgaranti min trygghet.

Jag visste att om min kund inte blev nöjd, kunde de utan några som helst krav lämna tillbaka en tom tub eller dunk och få sina pengar tillbaka bara det skedde inom 90 dagar.

Testa och prova, var mitt svar när någon undrade om produkterna var bra.

Kunderna HAR verkligen testat och provat. Några reklamationer har det blivit, inte många men några.

Kunden har fått sina pengar tillbaka och jag en ny produkt ifrån företaget.

Verkligen en win win situation!

Tänk denna garanti har funnits redan från start 1978, det säger mig att det är ett företag som månar      om kvalité.

     Det säger mig också att det är ett företag som månar om sina återförsäljare.

     Hade inte denna garanti funnits hade jag kanske inte vågat ge mig på ett för mig helt främmande        yrke.


      Månadens produkt är underbara Heat Lotion, ett underbart liniment för trötta och stela muskler.
   
      Nyfiken? Jamen testa och prova, du har inget att förlora!
   
      TESTA OCH PROVA  HEAT LOTION!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar