torsdag 16 augusti 2012

L-arginin vad sjutton är det????

Jag hade absolut ingen som helst aning för ett halvår sedan vad L-arginin är

och ärligt talat var det nog först igår som jag verkligen insåg vilken superprodukt vår Argi+ är!

Dock känner jag mig fortfarande lite tunn på ämnet.

Tror det beror på att jag inte har någon kund som kunnat ge mig feedback
och jag har troligtvis ingen kund eftersom jag känner mig tunn på ämnet ;)

Nu tror jag iförsig inte att jag har så många läsare men vad sjutton.....

Är du sugen på att testa???

Hojta så får du bli min testperson!

Kravet är....

nää det finns inga förutom att du måste återkoppla till mig såklart och har du en blogg kunde det vara roligt om du vill skriva om produkten!

Du behöver inte vara superidrottare utan bara vilja orka mera.


Vad ger du dig in på??

Vår Argi+ är unik, det finns inget liknande på marknaden...

Unik eftersom den förutom L-arginin även innehåller..

-Ett unikt vitaminkomplex (C,D,K2,B6, Folsyra och B12)
-Naturliga antioxidanter såsom granatäpple, hallon, blåbär, svarta vinbär, björnbär, fläderbär och rödvinsextrakt
(låter ju bra inför hösten och vintern)

Jomen just det ja....
L-arginin är en aminosyra som omsätts till kväveoxid och därmed ger bättre flöde, bättre blodgenomströmning.



6 kommentarer:

  1. Hej

    jag är intresserad av att vara din testperson.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt, du får gärna bli min testperson! Maila mig så berättar jag mer! Mailadressen hittar du i högerspalten!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Maila mig på saramartinsson75@gmail.com så kan jag maila tillbaka och berätta hur det hela går till!

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Jag testar gärna :) Tränar en del och har ett aktivt liv, kan ju vara spännande att se om man känner nåt..
    Kramar från Liv

    SvaraRadera
  5. jag vill också testa tror jag. behöver orka mer!

    SvaraRadera